måndag 9 november 2009

När man äntligen har tid så är...

Kameran trasig, gissa om jag är arg....:( Flera veckor utan bloggande och när jag äntligen hinner sitta en stund...jaaa då är kameran trasig så några nya foton blir det inte.

Under de senaste veckorna har jag ägnat en hel del av min lediga tid till studierna och till mina barn, som har varit mycket sjuka nu på sista tiden... Är hemma med Linnèa idag, hon har ont i halsen och är snuvig... Ingen svinis, den tror jag hon hade för 14 dagar sedan. Då var pappa hemma i en hel vecka med henne och nu är det min tur... Pengarna bara försvinner upp i det blå men vad gör man, är de sjuka så är de... Hoppas tomten kan bidra med lite klappar i år ;)

Jag hoppas alla ni fått behålla hälsan och mår bra...

I övrigt har jag börjat handla några småsaker till jul, det är så svårt att vänta när affärerna bara dignar av härligheter i överflöd... :) Längtar till man kan börja pynta...

Tack rara ni som tittar in fast jag inte är här så ofta...
Kram Annika

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!

Ett litet tips...

Nånting verkar vara fel med bloggen.
Texten är bara en massa tecken, så den går inte att läsa...