tisdag 30 mars 2010

Å Julen vara hem till påska...eller

så inte fast man kan tro det när man tittar ut genom köksfönstret.

Hej igen på er som fortfarande tittar in hos mig. Jag har just tagit fram skyffeln och håller på att skotta mig ut ur mitt bo. (Har haft en kämpig tid sedan jul men är nu tillbaka med nya friska tag.) Nu skall snön/alla sjukdomar och annat elände bort och in skall glatt humör, färger och livslusten in:).

Under tiden jag varit borta har det inte hänt något världsomvälvande i mitt hem..eller när jag tänker efter så har ju köket fått en annan tapet (äntligen blev jag av med S-O:s rosa rutiga tapet) och in kom en mer diskret, vacker tapet i vitt med tryck av blommor i ljusljus beige/grå färg och snart kommer det att ligga ett nytt golv i både kök och hall...är så trött på den furugolvs liknande plastmattan som kom med huset.

Nu väntar era härliga och inspirerande bloggar, skall kika in och titta vad ni pysslar med:)


Snö snö och åter snö. Finns det någon chans att den försvinner eller.

Har tagit in påskfärger för att pigga upp i allt det vita som är både ute och inne.

Nya kökslampor från min favoritbutik här i Stan

Nu har sovrummet fått lite färgändring.
Kram vi ses Annika

1 kommentar:

Maud sa...

Kikar in och önskar en skön Påsk...hoppas att snön ger med sig...
Ha det gott!
Kram Maud