lördag 18 juli 2009

Utflykt till en gårdsbutik....

Idag har vi varit i en liten gårdsbutik i Bodan som heter "Lilla Hjärtat". Där fanns det både loppisprylar i en loge, och en butik med kafé. En mycket söt liten gårdsbutik som idag firade sin ettårsdag med rabatter på allt i butiken...kunde inte motstå detta söta tårt/kakfat, så nu får den bo hemma hos mig.

Är det någon som vet vem som designat detta tårtfat?



I morgon åker jag och familjen med nattåget ner till Stockholm, nu är det dags att träffa min släkt och väninnor. Kanske det blir en del shopping också under veckan. Är tillbaks igen nästa helg.
Kram och på återseende.
Annika

6 kommentarer:

Maria, Jonas & Inez sa...

jopp! Jonas vet inte vad ha skriver/gör..

Bella sa...

Jättesött tårtfat.

INgen aning vem som har designat det dock,

Kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Annika!
Kul att du kikade in hos mig. Jag brukar kika in till dig ibland.
Ha en underbar resa till Stockholm. Det finns mycket att göra där. Jag vet inte om vi kommer dit i sommar, men jag skulle vilja.
Kram Susanne

A Cup Of Emilia sa...

Jag vet faktiskt inte vem som har designat det. Men det var underbart fint! :)

Krukmakeri hemjord sa...

Är fatet ett orginal ? Jag har sett dessa på Formex massproducerade i Kina,tyvärr!

Unknown sa...

Hej!
Om du gillar lantlig inredning och gårdbutiker, du kan gärna titta in min gårdsbutik, nätbutik och blogg!

Ha det så bra Alexandra
www.alexartshop.com