måndag 3 augusti 2009

Jaha, så var denna semester...

över för den här gången. Är tillbaka på jobbet igen och allt är som vanligt...nja inte riktigt för jag är då mer utvilad och pigg nu:) Det har varit fem härliga semesterveckor med varierad väderlek och aktiviteter.

Ena veckan tillbringade vi i storstan. Vi hälsade på mina underbara systrar och min kära mor. Tack för gästfriheten och härliga stunder. En av dagarna tillbringade vi i grannstaden Södertälje, där besökt vi det mysiga Torekällberget, dom har en sådan underbar liten butik i gammaldags miljö, det är alltid lika mysigt att få handla något där.






Nästa gång jag kommer till storstan blir under hösten och då har jag tänkt fara utan bihang. :)

Vi är nu på vår andra vecka med in-eldning av kakelugnen, lite varmt blir det men vi vill ju ha den klar att elda i när höststormarna kommer.:)



Jag hoppas att ni alla har haft en lika härlig och underbar sommar/ledighet som jag haft.
Många kramar
Annika

3 kommentarer:

Blåbärs och smultronstället sa...

Tänk vad fem veckor går fort när man har det bra:-)
Kul att komma till Sth och Södertälje. Jag har inte varit i Södertälje på länge, men jag är född där, bor i Krhmn sedan länge.
Jag har bror och några kompisar i Sth så jag hoppas jag kommer dit snart...
Ha det bra på jobbet, jag har en vecka kvar , men ska upp en stund till jobbet i morgon.
Kram Susanne

Ekebo sa...

Hallå där kul att höra i från dig igen. Det låter som ni haft en skön semester. Gillar också sådana små butiker som du besökt. Kakelugnen ser underbar ut!

Kram malin

Emm´s design sa...

Men visst är det lite skönt att komma tillbaka till rutiner och höstmys igen? :-) Dessutom bjuder hösten på härlig shopping till hemmet och nya kläder....det brukar i alla fall jag intala mig :-)